Labels

Friday 6 February 2015

Full House Restaurant

I dah byk kali baca mengenai restoran ni dan baru lah sempat nak pergi tengok dan rasa sendiri makanan yg ada kat situ. Yang dah I pergi ini branch kat Sunway Pyramid..

Masuk jer dalam restoran namapak semua putih, bersih, suci and dekorasi yg sgt sweet. Meja dan kerusi yg disusun seperti dlm restorang English style. Wall dia pulak ada lukisan kartun yang lembut, gambar pengantin besar yang romantik, replika kereta yang diletakkan diluar menjadikan restoran ni lebih cantik dan santai..

Bila i search semula rupanya Restoran Full House ini juga menyediakan pakej perkahwinan lengkap kpd bakal pengantin tau..wow bestnyer.. Pakej termasuklah sesi fotografi outdoor dan honeymoon di luar negara spt di China dan Hong Kong. Di samping itu byk lagi perkhidmatan yg Full House Restauran sediakan seperti acara sambutan harijadi, events dan lain-lain lagi.

Boleh lihat website penuh disini http://www.fullhouseworld.com/my/

I apalagi sesi wajib bergambar sbb semua corner kat sini memang cantik sgt untuk bergambar. Tak lupa juga gambar menu makanan yang telah i order. Makanan kat sini semuanya memuaskan hati i dan waitress semua berikan perkhidmatan yg baik..dulu lg i dah bayangkan nak buka cafe yang sweet mcm ni hehe..




makanan yg saya jamu disini...


Signature Restaurant Chicken Chop with Black Pepper Sauce : RM19.30

and

Wild Mushroom Soup : RM12.90


My Drinks Hot Latte & Ice Lemon with Jelly

&

My Sweetheart 

My Creme Brulee : RM16.00



Total keseluruhan kepuasan i bagi 5 Star!!!!





No comments:

Post a Comment